Regulamin

 

Zawartość sklepu internetowego PRLBMX nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. W związku z tym, złożenie zamówienia nie oznacza jednoczesnego zawarcia umowy. Klient, wysyłając zamówienie, składa ofertę kupna określonych w zamówieniu towarów.

 

1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.PRLBMX.pl  prowadzony jest przez firmę:

PRLBMX s.c. Stadnicki Węsierski
ul. Gdańska 141/11
Bydgoszcz
NIP 9671288441
REGON 340451794

2. Zamówienia w naszym sklepie można składać w dwojaki sposób. Po wcześniejszej rejestracji na naszej stronie wybrane przedmioty należy umieścić w koszyku i następnie podczas potwierdzania zamówienia wybrać formę wysyłki oraz płatności. Zamówienia można składać również za pośrednictwem telefonu pod numerem +48662367698

3. Do ceny towarów na stronie doliczane są koszty przesyłki. Przesyłka realizowana jest przez:

- kurier Siódemka za pobraniem,
- kurier Siódemka przedpłata na konto,

Tracking czyli śledzenie losu przesyłki dostępny jest na stronie: https://www.siodemka.com/monitoring-przesylek po wpisaniu nr nadania, który otrzymali Państwo drogą mailową po wysyłce zamówienia.

Aktualne koszty wysyłki można sprawdzić umieszczając przedmioty w koszyku i wybierając odpowiednią formę wysyłki (nie ma potrzeby logowania się). Ceny usługi kurierskiej Siódemka widoczne na stronie są na warunkach promocyjnych. Koszt wysyłki nie objętej promocją wynosi 15PLN za paczkę. 

Płatność za przesyłkę możliwa jest w następujący sposób:

- płatne gotówką przy odbiorze tzw. za pobraniem są wysyłane tego samego dnia. Wysyłka za pobraniem jest sugerowaną formą wysyłki, jeśli zależy Państwu na czasie.
- przedpłata na nasze konto, paczka wysłana jest po otrzymaniu wpłaty na konto 
- płatność internetowa kartą kredytową lub szybkim przelewem za pomocą systemu PayU  
- płatność internetowa kartą kredytową lub szybkim przelewem za pomocą systemu PayPal    
- zakup na raty poprzez firmę Sygma (szczegóły poniżej)

Wpłaty należy kierować na:

PRLBMX S. C.
ul. Gdańska 141/11
85-022 Bydgoszcz
BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
nr rach.: 38 1140 2017 0000 4702 0815 0437

Jeśli przedpłata na konto nie zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia to zostanie ono automatycznie anulowane.

4. Odbiór osobisty możliwy jest po złożeniu zamówienia poprzez naszą stronę i wybraniu opcji wysyłki "odbiór osobisty - Bydgoszcz, ul. Kaszubska 25". Towar z reguły dostępny jest do odbioru tego samego dnia, a najpóźniej na następny dzień roboczy. Odbioru można dokonać po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny odbioru telefonicznie lub mailowo.

5. Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami. Może wystąpić konieczność wpłaty zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.

6. Podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta.

7. Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej. Produkty gratis w ramach promocji do zamówień o określonej wartości dodaje się po zalogowaniu z poziomu koszyka (menu wyboru produktu włącza się automatycznie po spełneniu warunków, których dotyczy promocja).

8. Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.

9. Nasz sklep internetowy otwarty jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji skontaktujemy się niezwłocznie z zamawiającym celem ustalenia sposobu rozwiązania problemu.

10. Państwa dane osobowe służą wyłącznie na potrzeby sklepu i są przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej naszej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

11. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas

PRLBMX s.c. Stadnicki Węsierski
Gdańska 141/11
85-022 Bydgoszcz
mail: sklep@prlbmx.pl
tel. 662367698

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz znajduje się na drugiej stronie niniejszego dokumentu.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

12. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Brak prawa do odstąpienia od niniejszej umowy na podstawie art. 38 zachodzi m.in. w przypadku:
- W którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana lub zmontowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W którym przedmiotem świadczenia są rzecz lub rzeczy podlegająca montażowi w siedzibie sprzedawcy na wyraźne życzenie klienta.

13. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie i kolorze przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości, które wynikają z typu i ustawień użytego przez Państwa monitora.

14. Po otwarciu paczki prosimy o sprawdzenie stanu ilościowego, jakościowego oraz asortymentowego produktów i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w stosunku do złożonego zamówienia.

15. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie sprzedającego zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego.

16. Powyższy regulamin jest integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawieranej podczas zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Gwarancja na towar

1. Na rowery i części oferowana jest 1-roczna gwarancja producenta chyba, że w opisie produktu lub poniżej zaznaczono inaczej. Gwarancja udzielana jest tylko pierwszemu właścicielowi produktu. Jako pierwszego właściciela uznajemy osobę zamawiającą towar. Należy zaznaczyć, że rowery BMX oraz ich części pomimo zastosowania bardzo wytrzymałych materiałów oraz nowoczesnych technologii produkcji mają ograniczoną trwałość i wytrzymałość. Okres eksploatacji części zależny jest m.in. od stylu jazdy, wagi rowerzysty, przeciążeń powstałych na skutek nieudanych ewolucji itp.

2. Gwarancja dotyczy tylko wad materiałowych oraz produkcyjnych produktu. Nieobjęte gwarancją są:
- naturalne zużycie eksploatacyjne,
- wgnioty, odkształcenia i wygięcia elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe na skutek wypadków lub katastrof naturalnych,
- uszkodzenia będące następstwem błędów i upadków podczas jazdy, skoków lub wykonywania akrobacji, których skutkiem jest przeciążenie elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe podczas montażu,
- uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego smarowania, niewłaściwej obsługi lub jej braku,
- pęknięcia oraz wygięcie osi: pedałów, piast, korb itp.
- łożyska, gwinty, ogumienie, powłoki galwaniczne oraz lakiernicze, o ile wady nie stwierdzono przed montażem.

3. Gwarancja traci ważność w momencie:
- utraty karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu,
- dokonaniu zmian konstrukcyjnych jak również przemalowaniu roweru lub jego elementów,
- przeniesieniu własności na osobę trzecią,
- niedokonania lub braku możliwości udokumentowania wykonania przeglądu roweru w warsztacie rowerowym po 4-6 tygodniach od daty zakupu.

4. Produkty Odyssey i Sunday oznaczone symbolem 41 Thermal posiadają dożywotnią gwarancję producenta obejmującą pęknięcie i zgięcie. Rowery kompletne Sunday posiadają 90-dniową gwarancję producenta obejmującą wady produkcyjne i materiałowe.

5. Rowery Subrosa posiadają roczną gwarancje obejmującą widelec i ramę. Na pozostałe elementy roweru udzielana jest 90-dniowa gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

6. Komponenty Shadow i Subrosa: ramy, widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają 1-roczną gwarancję producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

7. Komponenty Macneil posiadają 90-dniową gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe

8. Dożywotnia gwarancja oferowana na wybrane produkty udzielana jest tylko przez producenta produktu. Ewentualne reklamacje rozpatrywane są w oparciu o oddzielne zasady opisane na karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta lub zawarte na jego stronie internetowej.

9. Montaż komponentów musi być wykonany przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego. W przypadku samodzielnego montażu istnieje ryzyko utraty gwarancji.

10. W przypadku wystąpienia problemu ze sprzętem zakupionym w naszym sklepie prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem maila sklep@prlbmx.pl

Przeróbki i modyfikacje części

1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zmiany konstrukcyjne i modyfikacje części wykonywane przez klienta.

2. Przemalowanie elementów z reguły oznacza utratę gwarancji. 

3. Modyfikacje nie zagrażające utracie gwarancji producenta na produkt to:

- skrócenie kierownicy,
- skrócenie rury sterowej widelca,
- skrócenie osi piasty pod warunkiem, że nakrętka nachodzi na oś pełną swoją długością.

4. Inne modyfikacje, nie wymienione powyżej, wiążą się z dużym ryzykiem utraty gwarancji producenta na zakupione części.

Zakupy na raty

1. Istnieje możliwość zakupu na raty dostępnych w naszym sklepie produktów za pośrednictwem systemu ratalnego Sygma Bank

2. Minimalna wartość zakupu na raty to 500PLN.

3. Wszelkie informacje nt warunków udzielania kredytów można znaleźć na stronie: https://www.sygmabank.pl/kredyty-ratalne/sygma-raty

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Archiwalny regulamin obowiązujący do dnia 25-12-2014:

Zawartość sklepu internetowego PRLBMX nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. W związku z tym, złożenie zamówienia nie oznacza jednoczesnego zawarcia umowy. Klient, wysyłając zamówienie, składa ofertę kupna określonych w zamówieniu towarów.

 

1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.PRLBMX.pl  prowadzony jest przez firmę:

PRLBMX s.c. Stadnicki Węsierski
ul. Gdańska 141/11
Bydgoszcz
NIP 9671288441
REGON 340451794

2. Zamówienia w naszym sklepie można składać w dwojaki sposób. Po wcześniejszej rejestracji na naszej stronie wybrane przedmioty należy umieścić w koszyku i następnie podczas potwierdzania zamówienia wybrać formę wysyłki oraz płatności. Zamówienia można składać również za pośrednictwem telefonu pod numerem +48662367698, +48600141878.

3. Do ceny towarów na stronie doliczane są koszty przesyłki. Przesyłka realizowana jest przez:

- kurier Siódemka za pobraniem,
- kurier Siódemka przedpłata na konto,

Tracking czyli śledzenie losu przesyłki dostępny jest na stronie: https://www.siodemka.com/monitoring-przesylek po wpisaniu nr nadania, który otrzymali Państwo drogą mailową po wysyłce zamówienia.

Aktualne koszty wysyłki można sprawdzić umieszczając przedmioty w koszyku i wybierając odpowiednią formę wysyłki (nie ma potrzeby logowania się). Ceny usługi kurierskiej Siódemka widoczne na stronie są na warunkach promocyjnych. Koszt wysyłki nie objętej promocją wynosi 15PLN za paczkę. 

Płatność za przesyłkę możliwa jest w następujący sposób:

- płatne gotówką przy odbiorze tzw. za pobraniem są wysyłane tego samego dnia. Wysyłka za pobraniem jest sugerowaną formą wysyłki, jeśli zależy Państwu na czasie.
- przedpłata na nasze konto, paczka wysłana jest po otrzymaniu wpłaty na konto 
- płatność internetowa kartą kredytową lub szybkim przelewem za pomocą systemu PayU  
- płatność internetowa kartą kredytową lub szybkim przelewem za pomocą systemu PayPal    
- zakup na raty poprzez firmę Sygma (szczegóły poniżej)

Wpłaty należy kierować na:

PRLBMX S. C.
ul. Gdańska 141/11
85-022 Bydgoszcz
BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
nr rach.: 38 1140 2017 0000 4702 0815 0437

Jeśli przedpłata na konto nie zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia to zostanie ono automatycznie anulowane.

4. Odbiór osobisty możliwy jest po złożeniu zamówienia poprzez naszą stronę i wybraniu opcji wysyłki "odbiór osobisty - Bydgoszcz, ul. Kaszubska 25". Towar z reguły dostępny jest do odbioru tego samego dnia, a najpóźniej na następny dzień roboczy. Odbioru można dokonać po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny odbioru telefonicznie lub mailowo.

5. Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami. Może wystąpić konieczność wpłaty zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.

6. Podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta.

7. Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej. Produkty gratis w ramach promocji do zamówień o określonej wartości dodaje się po zalogowaniu z poziomu koszyka (menu wyboru produktu włącza się automatycznie po spełneniu warunków, których dotyczy promocja).

8. Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.

9. Nasz sklep internetowy otwarty jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji skontaktujemy się niezwłocznie z zamawiającym celem ustalenia sposobu rozwiązania problemu.

10. Państwa dane osobowe służą wyłącznie na potrzeby sklepu i są przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej naszej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

11. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 10 dni kalendarzowych od chwili otrzymania towaru. Kontakt z Państwa strony przed wysyłką towaru do naszej siedziby może znacząco usprawnić procedurę zwrotu. Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

12. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie i kolorze przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości, które wynikają z typu i ustawień użytego przez Państwa monitora.

13. Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki prosimy o dokładną inspekcję paczki. Jeśli zaistnieje podejrzenie, że zawartość została zniszczona lub zagubiona podczas transportu należy odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół z opisem problemu w obecności kuriera.

14. Po otwarciu paczki prosimy o sprawdzenie stanu ilościowego, jakościowego oraz asortymentowego produktów i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w stosunku do złożonego zamówienia.

15. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie sprzedającego zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego.

16. Powyższy regulamin jest integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawieranej podczas zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Gwarancja na towar

1. Na rowery i części oferowana jest 1-roczna gwarancja chyba, że w opisie produktu lub poniżej zaznaczono inaczej. Gwarancja udzielana jest tylko pierwszemu właścicielowi produktu. Jako pierwszego właściciela uznajemy osobę zamawiającą towar. Należy zaznaczyć, że rowery BMX oraz ich części pomimo zastosowania bardzo wytrzymałych materiałów oraz nowoczesnych technologii produkcji mają ograniczoną trwałość i wytrzymałość. Okres eksploatacji części zależny jest m.in. od stylu jazdy, wagi rowerzysty, przeciążeń powstałych na skutek nieudanych ewolucji itp.

2. Gwarancja dotyczy tylko wad materiałowych oraz produkcyjnych produktu. Nieobjęte gwarancją są:
- naturalne zużycie w tym zmęczenie materiału,
- wgnioty, odkształcenia i wygięcia elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe na skutek wypadków lub katastrof naturalnych,
- uszkodzenia będące następstwem błędów i upadków podczas jazdy, skoków lub wykonywania akrobacji, których skutkiem jest przeciążenie elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe podczas montażu,
- uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego smarowania, niewłaściwej obsługi lub jej braku,
- pęknięcia oraz wygięcie osi: pedałów, piast, korb itp.
- łożyska, gwinty, ogumienie, powłoki galwaniczne oraz lakiernicze, o ile wady nie stwierdzono przed montażem.

3. Gwarancja traci ważność w momencie:
- utraty karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu,
- dokonaniu zmian konstrukcyjnych jak również przemalowaniu roweru lub jego elementów,
- przeniesieniu własności na osobę trzecią,
- niedokonania lub braku możliwości udokumentowania wykonania przeglądu roweru w warsztacie rowerowym po 4-6 tygodniach od daty zakupu.

4. Produkty Odyssey i Sunday oznaczone symbolem 41 Thermal posiadają dożywotnią gwarancję producenta obejmującą pęknięcie i zgięcie. Rowery kompletne Sunday posiadają 90-dniową gwarancję producenta obejmującą wady produkcyjne i materiałowe.

5. Rowery Subrosa posiadają roczną gwarancje obejmującą widelec i ramę. Na pozostałe elementy roweru udzielana jest 90-dniowa gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

6. Komponenty Shadow i Subrosa: ramy, widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają 1-roczną gwarancję producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

7. Komponenty Macneil posiadają 90-dniową gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe

8. Dożywotnia gwarancja oferowana na wybrane produkty udzielana jest tylko przez producenta produktu. Ewentualne reklamacje rozpatrywane są w oparciu o oddzielne zasady opisane na karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta lub zawarte na jego stronie internetowej.

9. Montaż komponentów musi być wykonany przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego. W przypadku samodzielnego montażu istnieje ryzyko utraty gwarancji.

10. W przypadku wystąpienia problemu ze sprzętem zakupionym w naszym sklepie prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem maila sklep@prlbmx.pl

Przeróbki i modyfikacje części

1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zmiany konstrukcyjne i modyfikacje części wykonywane przez klienta.

2. Przemalowanie elementów z reguły oznacza utratę gwarancji. 

3. Modyfikacje nie zagrażające utracie gwarancji producenta na produkt to:

- skrócenie kierownicy,
- skrócenie rury sterowej widelca,
- skrócenie osi piasty pod warunkiem, że nakrętka nachodzi na oś pełną swoją długością.

4. Inne modyfikacje, nie wymienione powyżej, wiążą się z dużym ryzykiem utraty gwarancji producenta na zakupione części.

Zakupy na raty

1. Istnieje możliwość zakupu na raty dostępnych w naszym sklepie produktów za pośrednictwem systemu ratalnego Sygma Bank

2. Minimalna wartość zakupu na raty to 500PLN.

3. Wszelkie informacje nt warunków udzielania kredytów można znaleźć na stronie: https://www.sygmabank.pl/kredyty-ratalne/sygma-raty