Shadow Turn It To 11 Bike
Jeden ze stu egzemplarzy jakie kiedykolwiek powstały. Baza - Subrosa Noster reszta to niemal czysty Shadow w najlepszym wykonaniu. Całość dopełnia obłędna szata graficzna z akcentami w kolorze miedzianym.
- - rama: Subrosa Simone Barraco Noster, 100% wykonana z japońskich bezszwowych rur ze stali Cro-Mo, owalizowana dolna rura glówna, cieniowana górna rura, zintegrowany zestaw sterowy, kompatybilna z Gyro tabsami, odkręcane piwoty hamulca, długość górnej rury ramy 20.8", tylny trójkąt 13.75", kat szyjki 75°, kat rury podsiodłowej 71°, wysokość rury podsiodłowej 9"
- - widelec: Shadow Captive, 100% wykonany z japońskich, bezszwowych rurek ze stali Cro-Mo, jednoczęściowa rura sterowa, zintegrowana bieżnia dolnego łożyska, zwężane golenie, offset regulowany 26-32mm, aluminiowa śruba dociskowa
- - kierownica: Shadow Vultus, 100% wykonana ze stali Cro-Mo, 2pc wysokość 8.5", szerokość 28", kat cofnięcia 12°, kat wzniosu 3°
- - wspornik: Shadow Ravager aluminiowy top load
- - mechanizm korbowy: Shadow Noctis Alloy wykonany kutego na zimno aluminium, długość ramienia 175mm, drążona oś 22mm, suport Mid BB na łożyskach maszynowych
- - zębatka: Shadow Crow 28T wykonana z aluminium 7075
- - łańcuch: Shadow Interlock v2
- - koło przód: obręcz wielokomorowa Shadow Orbis 36H aluminiowa, piasta Shadow Raptor z osią Female 10mm, łożyska maszynowe
- - koło tyl: obręcz wielokomorowa Shadow Stun 36H aluminiowa, piasta kasetowa Shadow BTR Cassette z osią typu Female 14mm, driver 9T, łożyska maszynowe
- - opony: przód i tyl Shadow Strada 20x2.3"
- - pedaly: Shadow Ravager PC
- - siodło: Shadow Solus Mid custom
- - gripy: Shadow Thirteen, nylonowe barendy
- - hamulec: Shadow Sano U-brake + klamka Shadow Sano Medium + linka Shadow Linear