Sunday Scout (green)
Scout to jedna z niewielu propozycji w całości przystosowana do jazdy na Dircie. Solidna rama i komponenty na łożyskach maszynowych są doskonałą bazą do upgrade'u. Na uwagę zasługują również komponenty Odyssey i Sunday.
- - rama: górna, dolna rura, górne rurki tylnego trójkąta, haki i szyjka ramy wykonane ze stali Cro-Mo, górna rura 21.25", tylny trójkąt 14", kąt szyjki 74.5°, kąt rury podsiodłowej 71°, wysokość środka suportu 11.625", kompatybilna ze zintegrowanym zestawem sterowym
- - widelec: Sunday 100% wykonany ze stali Cro-Mo, jednoczęściowa rura sterowa
- - wspornik: Sunday Freeze Top Load
- - gripy: Sunday Word Bubble
- - kierownica: Sunday Triumph XL Replica 100% wykonana ze stali Cro-Mo, wysokość 8.5", szerokość 28", kąt cofnięcia 12°, kąt wzniosu 1°
- - mechanizm korbowy: trzyczęściowy 100% stal Cro-Mo, długość 175mm, oś 19mm, suport MID na łożyskach maszynowych
- - zębatka: Sunday Sabretooth 30T aluminiowa
- - łańcuch: KMC Z510HX
- - koło przód: obręcz wielokomorowa Odyssey Quadrant 36H, piasta z osią 10mm na łożyskach maszynowych
- - koło tył: obręcz wielokomorowa Odyssey Quadrant 36H, piasta kasetowa z osią 14mm na łożyskach maszynowych, driver 9T
- - pedały: Odyssey Twisted PC
- - siodło Odyssey Aitken Pivotal
- - sztyca: aluminiowa Pivotal
- - hamulec: Rush U-brake + klamka Odyssey Monolever Medium+ linka Odyssey Quik Slic Linear
- - opony: Odyssey Aitken 2.125" - przód, Odyssey Path 2.1" - tył
- waga: 11.700kg